Mormor och Morfarsgos!

Idag har vi spenderat dagen hos Flizans mormor och morfar. Pappa och Björn grejade lite och jag och Felicia umgicks med mormor.

Felicia var helt överlycklig över att få träffa sin favorit, katten Hugo!! Hon skrattar och ropar så fort hon ser honom, vilket inte direkt gillas av Hugo som helst håller sig utomhus när hon är där.

Jag passade på att ta ett varv på vinden och kika runt bland mina gamla saker som finns kvar där. Fy vad man sparar! Blev en hel kartong till loppis, en del att slänga men hittade även en hel del fynd. Flizan fick hem lite diverse leksaker bl.a. min gamla bobbycar. Så nu har hon nått att åka runt på!

Framåt kvällen blev det supergod middag med en variant av ugnsstekt kassler. Och Felicia hann även gosa med morfar.

Nu är vi hemma igen och det är snart dags för sängen, här blir det ju inga sovmorgnar även om det är helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0