Flizans nya solglasögon

Här hemma har vi skjukstuga igen. Igår kom Björn hem ifrån jobbet med magsjuka. Mindre roligt. Än så länge har jag och Felicia klarat oss men vi får väl se. Felicia är lite smått kinkig ändå, för hon har fyra tänder på gång. Så totalt nu åtta.

Jag och Felicia tog oss iaf in till stan en stund idag för i h träffa mormor en sväng och gå lite på stan.
Blev inte så mycket inhandlat mest lite saker till min sjukling men hittade också solglasögon till Felicia som jag var ute efter. Hon behöver ha nått att ha på sig på promenaderna i solen. Efter lite letande hittade jag två par, och kunde inte välja så hon fick båda två! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mosters coolaste tjej!

Puss goding!

Cissi

2012-03-14 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0