Bra start på 25årsdagen!

Då var man ett år äldre!! Eller är det bara en dag? :)

Morgonen har börjat kanon, Björn gick upp tidigt och begav sig iväg till jobbet för första gången på en vecka, innan han gick talade han om att det hade snöat igen. Mindre kul, vill ha vår på min födelsedag!!
Felicia sov sen några minuter längre än vanligt, efter ett tag började hon prata där inne och jag hör att hon prasslar med något. Låg länge och funderade över vad det var hon fått tag i, för det ska inte finnas nånting hon kan nå. När jag sen kommer in står hon ju och prasslar med ett paket! Pappa och Felicia har varit i farten :). Öppnade det och fick en superfin bok, som precis handlar om mig och Felicia.
Det handlar om en liten Björn som inte gör som sin mamma säger riktigt men när den till slut lyssnar blir allting bra! :)

Nu blir det lite morgonmys innan dagen fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0