Måndagslista!

Idag måndag är jag glad för att:
- jag har en dotter som är en total solstråle så gott som hela dagarna!
- jag har världens finaste familj som alltid finns för mig!
- våren är på ingång med stora steg och det är min favoritårstid. Man blir automatiskt både piggare och gladare!
- imorgon fyller jag 25?! Klart jag är glad för det, annars skulle jag ju inte vara i livet där jag är nu.
- min älskling har idag friskförklarat sig själv och tänker gå till jobbet imorgon, äntligen kanske vi kan få vara lite friska :)

Jag skriver den här listan som ett svar på en utmaning av en tjej som har en trevlig blogg att följa: http://hannarunesdotter.vimedbarn.se/ och självklart även för min egen del, för att få lite positiv energi en måndag istället för måndagsångest. Superbra ide!


Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Vad roligt att du hängde på idén Paulina! Och stort grattis på födelsedagen! Skönt att ni är friska, ha en jättebra dag!

2012-03-20 @ 08:34:49
URL: http://hannarunesdotter.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0