Bad och mysfika!

Igår blev en låång dag!!!

Björn och jag delade på oss redan på morgonen. Han skulle ut i skogen och hjälpa sin pappa att hugga ved. Så jag och Felicia tog bilen och begav oss till Flen för att träffa min syster och hennes kusiner.
Vi åkte till badhuset och hade mysigt. Det är ju så väldigt barnvänligt där så Felicia kunde gå runt lite själv i den lilla lagunen och leka. Hon älskar ju vatten så hon tyckte att det var så kul!

Efter badmyset bar det vidare. Blev ett oplanerat fikamys med min fina Emma. Så kul och träffas! Vi hittade lite godsaker på sultans att äta på.

Sen blev vi upphämtade av Björn och vi åkte vidare mot Vingåker. Björn åkte till pappas verkstad och jag och Flizan till mina föräldrar där Flizans andra kusiner var och lekte. Så där blev det fullt ös en bra stund. Det var menat att vi inte skulle stanna så länge men eftersom det strulade på verkstaden för Björn så blev det sen natt innan vi var hemma.
Eftersom vi sen ställde om klockan inatt så är man lagom trött idag.

Några bilder från mysfikat!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0