Babysång, vårtecken och storhandling.

Felicia vaknade idag av Björns klocka så ingen sovmorgon här inte!! :) hon kanske kände på sig att det idag var dags för babysång!! En utav Felicias favoritstunder på veckan.

Babysången gick bra hon sov hela vägen in på golvet, men bara hon slog upp ögonen och såg vart vi var så vaknade hon med ett leende. Nyvaken som hon var satt hon still i mitt knä i fem minuter sen var det fullt ös. Minst och vildast! Men då var ju allt som vanligt! :)

Efter sången tog jag och Linda en promenad runt åsen, lite blåsigt men ändå skönt. Vi såg dagens vårtecken: sopmaskinerna!

Sen rullade jag och Felicia vidare till Coop och storhandlade, där invigde vi barnsitsen i vagnen istället för bebisvagnarna. Det gick bra även om det blev lite slagsida ibland. :)

Väl hemma hade jag hjälp i kylen när jag plockade in alla varor, Felicia hittade en kiwi att gnaga på!

Nu är lunchen avklarad och vi längtar tills pappa kommer hem.

Så här glad blir man när man hittat en kiwi i kylen, där man egentligen inte får vara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0