Massor av lek!

Nu är vi hemkomna från öppna förskolan och är helt slut båda två. Felicia sitter fortfarande i babyskyddet och sover. Jag själv passade på att slå mig ner i soffan en sväng framför brasan. Har gjort illa ryggen så den behövde vila lite.

Innan vi åkte tog Felicia en sovstund och vi åt lunch. Det senaste när Felicia ska äta är att hon vill äta själv om man lägger på skeden åt henne. Hon har faktiskt blivit riktigt duktig på att stoppa in själv, så länge det är nån mat som inte ramlar av så lätt ska tilläggas :). Och även om det blir väldigt kladdigt så måste hon ju få hålla på så hon lär sig. Sen har hon lärt sig att man måste säga tack tack efter maten, så det gör hon varje gång hon ätit.
Innan vi åkte tränade hon lite på och gå också, vi kom upp i 17 steg så det var rekord!

På öf sen blev det fullt ös, Felicia lekte för fullt. Hon åkte rutschkana helt själv, gick med gåvagn, rullade boll och massa annat. Hon hittade även en gummihäst som var väldigt rolig och hoppa omkring på.

Nu har Felicia vaknat så nu ska jag ta mig upp ur soffan och försöka börja med maten tills Björn kommer hem.

Den här dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0