Äntligen vår vid entrén!!

Ikväll medan Björn var på fotbollsmöte passade jag och Flizan på att gå ut och plantera blommorna vi köpte i fredags.

När jag kom till handelsträdgården hade jag bestämt mig för att köpa påskliljor att planer ute men sen när jag kom dit hade de ju så mycket annat fint så det blev lite ändrade planer.
Hittade penseer och lite annat som fick hamna i planteringen istället.
Jag tror nog planteringen blir rätt bra bara växterna fått rota och bre ut sig lite. Dekorerade den även med lite fina betongsaker som mamma har gjort.

Däremot kunde jag inte skippa påskliljorna helt så de fick en egen plats på trappan istället :).

Äntligen ser det lite välkomnande ut vid entrén igen, var skapligt trött på den gamla ljungen!!

Dagens vårtecken: En ny liten blomma som tittat upp i gräsmattan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev!

Men finast är förstås Flizan..

Puss!

Moster Cissi

2012-03-25 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0